Foto+film impressie vd Childeren's Home Party 2013 - Reisverslag uit Limmen, Nederland van EileenEnLindsay - WaarBenJij.nu Foto+film impressie vd Childeren's Home Party 2013 - Reisverslag uit Limmen, Nederland van EileenEnLindsay - WaarBenJij.nu

Foto+film impressie vd Childeren's Home Party 2013

Door: Lindsay

06 Maart 2013 | Nederland, Limmen

Hallo alle,

Je zou wel denken je bent toch al lang terug in Nederland?! Klopt als een bus, maar ik heb nog een youtube filmpje in elkaar geknutseld om zo door middel van foto's en filmjes een impressie te geven van de Childeren's Home Party op 6 januari 2013 @ Hanukkah Childeren's Home. Ik heb het hierover in mijn vorige verslag nog kort gehad.
Mocht je geinteresseerd zijn klik dan op de volgende link: http://www.youtube.com/watch?v=fyPJH_XZmac

Elk jaar in januari wordt er voor een aantal weeshuizen uit de omgeving een Childeren's Home Party georganiseerd door een sponsor uit Sunyani. Dit jaar was Hanukkah Childeren's Home aan de beurt als gastweeshuis. De verschillende weeshuizen strijden tegen elkaar door verschillende opdrachten uit te voeren. Uiteidenlijk gaat het om de eer en plezier van de kinderen.
Er werd door de verschillende weeshuizen gedanst en zo snel mogelijk een Lime op de lepel verplaatsen. Ook was er stoelendans en zaklopen. En als laatste zo snel mogelijk eten en drinken.Uiteindelijk ging het om de eer en het plezier van de kinderen.

Klik dus gerust op de link om een foto en film impressie te krijgen van deze dag!: http://www.youtube.com/watch?v=fyPJH_XZmac

Lindsay

• 07 Maart 2013 - 13:29

Kelly:

Leuk hoor Linds,

Ziet er feestelijk uit! :)

x